Alfapet

Var med Maria på Entre idag, vi hittade super fina jul och nyårs kläder för jätte bra priser =) Och jag hittade ett par finbyxor, men storleken var slut så fick lägga undan ett par på Center Syd. Så jag måste lura med någon stackars jäkel på onsdag dit ;D
Blev en snabbis runda på IKEA, köpte värmeljus som doftar pepparkakor. Ska tändas i veckan och se om dom funkar =)

Vatt hos mamma resten av dag och kväll, ska sova här osså i natt. Vi har snackat gamla barndomsminne och semestrar. Skoj =)
Vi har precis spelat färdig alfapet, och jag slog mitt rekord med 4 poäng. Wiiiii =) Jag är grym!!!!

En helt mysig söndag...


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: va roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd ;)

2011-12-12 @ 16:07:40
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

Ja visst var det! :D EN dag ska jag ta och skaffa mig den där chanel väskan haha ;P

2011-12-13 @ 19:42:08
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0