Andra advent

Igår var det full rulle hela dagen. Jag hängde med Maria i halva Skåne för att hjälpa henne att hitta något att ha på sig till igår kvälls julfest =) Det var nästan som en skattjakt, spännande uppdrag ;) Vi var på Center syd, Nova Lund och till sist på Burlöv center. Hittade lite kläder på Burlöv till henne. Men haaallllåååå, var finns alla röda kläder eller nyårs kläderna? Fanns ingetting!!! Jäkla dåligt tycker jag!! Dom menar att man ska spara pengar och använda samma klänning som förra året på nyår. Bara bra för min plånbok, men löjligt och tråkigt!!!!! Jaja, fick avreagera mig på jobbet nere på kontoret. Började rensa upp och röja, och fixa ordning. Lite bättre nu =)

Idag är det andra advent, och det blir att gå på julmarknad med mamma och mormor. Wiiii =) Här ska det mysa idag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0