Duscha, fy tusan!!

Jag hatar att duscha, speciellt när man tvättar håret osså. Bläää... Men tro nu inte att jag inte duschar, för det gör jag hela tiden. Men jobbigt är det!!!
Speciellt när det är kallt, brrr... Vadå ta av sig sina myskläder som är så varma och goa. Står i badrummet och tänker om jag ska ta av mig kläderna fort eller långsamt. Där har 10 minuter redan gått. Amen jag borstar först tänderna och fixa ögonbrynen. Lalala... Jag måste kissa innan duschen, och då blir det ändå smakprov på hur kallt det är halft utan dom varma myskläderna.
Det var inte sååå farligt, men ändå sätter jag på duschen på ganska varmt. Nu kan det rinna varmt vatten och hela badrummet blir för varmt och svettigt. NU åker kläderna av, och in i duschen snabbt. Nu har det gått ännu 10 minuter.
Duscha mig och mitt tjocka hår... 5 minuter duschtid.
Drar snabbt bort duschdraperiet och kastar mig på badrocken och gömmer mig där.
Och vem vill komma ut ur den varma badrocken sen, när man ska ta på sig kläderna?!! Men det är en annan historia ;D

Resultat: 20 minuter innan duschen + 20 minuter efter duschen = 40 jäkla onödiga minuter jag kastar bort. Helt sjukt!!!
5 minuter duschtid, en bra tid =) Man måste se det positiva alltid ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0