Julkort på väg

Nu ska jag skriva julkort. Skoj att skicka julkort tycker jag, det är personligt och juligt =) Många gör inte det nuförtiden, som förr fick man tonvis med julkort i brevlådan. Förstår inte varför, men det har väl blivit att man slänger iväg ett sms i sista sekunden.
Jag tycker du ska gå ut och köp några fina kort (och frimärke), kryp upp i soffan, sätt på julmusik och skriv till nära och kära medan du njuter av en lussebulle och glögg. Skönt att ta sig tid och att mysa samtidigt =)
Just du kanske får ett, vem vet?!! Har du vatt snäll? ;)

Ska osså slå in några julklappar jag har redan köpt. Älskar att slå in paket, wiiiii =) Behöver du hjälp med att slå in paket, bara hojta till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0