Scotts

Min kompis Klumpen kom hem till mig runt 13-tiden. Vi planerade en resa, för att jag är ledig 2,5 vecka i januari på grund av renovering på jobbet, så vi ska till Stockholm. Fattar du att jag har aldrig vatt där, i vår egna huvudstad. Sjukt men sant, men palla 08:orna liksom ;) Men nu så, nu 2012 händer det ändå =) Shopping ska det bli, wooohooo ;D

Efter tre timmar planering och bokande, så åkte vi till Söderkulla för att träffa Klumpens skolkompis Malin. Vi tre tog Mailins bil direkt när vi kom till Söderkulla och körde till Törringe. Scotts spelade där, och sångaren är så snygg fast att han är blond. Mmm, haha ;D Klumpens dejt kom förbi med sin lillebror. En trevlig kille, perfekt till min Klump =) Vi dansade och hade super skoj hela kvällen. En sak som hände början av kvällen var att Klumpen blev utskälld av en sur käring, ingen vet varför. Men vi tog väl över discogolvet och ägde det, det gillades väl inte av henne som var 65+. Haha... Tydligen så hade hon bråkat med andra osså fick vi höra senare. Skumma bönder ;D
När vi två kom hem så somnade vi snabbt och gott runt kl 3 =)

Klumpen och jag hemma hos mig innan vi åker iväg


Malin, Scotts och Klumpen inne på Törringe


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Har kört igång en ny tävling om dagens blogg så va gärna med du också :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-6.html

(förlåt när du inte gillar sånna kommentarer!)



Ha en trevlig fortsätt kväll :)

2011-12-10 @ 21:46:03
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-12-11 @ 11:01:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0