Födelsedagfest, bio, tupperware

Igår var jag och baby bjudna till Thildas födelsedagsfest i Eslöv. Det blev en lugn och trevlig kväll med mycket prat och pizza =P Förra veckan hade Thilda Tupperware party, så igår fick vi våra saker. Wiii =) Köpte två 1,6 L boxar och två 1 L boxar av samma serie. Tänkte ha mjöl och socker i dom stora, och dom små vet jag inte ännu. Får kolla i bakskåpet vad som kan vara bra att ha i en plastburk =) Så det var inte bara Thilda som fick öppna presenter, vi fick osså ;D

Träffade min kusin Jeff idag, wiii =) Vi var och såg Tintin i 3D på bio. Personerna såg så verkliga ut, har jag aldrig sett förutom i någon animerad film. Men annars var den bara okej, kanske för att jag inte gillar Tintin så mycket. Efter bion var vi och käkade oss sprängd fyllda på El Patio vid Värnhem. Så gott det var =P

En lyckad helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0