iphone 4s påväg

Sådär ja, då var iphone 4s beställd. Vill egentligen inte ha den, älskar min söta 3gs. Den är så behaglig i handen med sina rundade hörn. Men det var något krångel med senaste fakturan och när mamma ringde och pratade med kundtjänst igår så satt där en helt störd nisse i luren. Så till sist pratade mamma med en av dom högsta cheferna på Telenor, fakturan ströks och han såg att mitt abonnemang hade gått ut i oktober. Så idag ringer mamma och berättar det för mig, och vi fick ett super bra erbjudande angående 4s som plåster på såret (ett bamseplåster). Jag tvekade först, tänkte och hade mig. Sen, varför inte?!! =) Gillar jag inte den kan jag sälja fyrkanten och ta tillbaka min 3gs =)
En till två veckor leveranstid, så nu är det bara att vänta... *visslar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0