Jag är en streckgubbe

Alarmet ringde halv 7, fy tusan!! Men gick upp kl 7, hihii. Var längsen man vaknade så tidigt, typ för 2 år sen eller nåt =) Var hos sjukgymnast första gången med ryggen, har haft ont i ca 6-7år nu. Man har ett sånt trevligt jobb förstår ni ;D
Som jag fnissade och tänkte, vad håller hon på med? Hon drog en plastpinne, typ en drinkpinne med knopp, på hela min kropp och det kittlades. Hon kallade det "dra streck", jaha är jag en streckgubbe nu? Hmm... Men det hjälpte, kände att mina axlar var inte lika tunga och gjorde mindre ont i ryggen under hela dagen. Hoppas detta nu funkar så jag slipper ha ont i ryggen varje dag, vill jo kunna diska, baka, laga mat, städa, promenera, jobba igen utan dessa smärtor. Jag håller tummarna!!!

Thilda, min kompis från Eslöv, kom till stan för att köpa bärsele till sin bebis (som finns fortfarande i magen), så jag hängde med för att köpa den. Sen blev det mys fika på Espresso, nam nam =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0