Full rulle hela dagen

Vilken morgon... Vaknade lite försent, men hann slänga i mig två mackor. Bra jobbat!! Sen var det bara att rusa bort till bussen, jag var där 8.56 och den går 8.58. Tajming =) MEN, bussen kom aldrig. Nästa buss kom istället, 9.13. Vadå onödigt att stressa, springa sönder mina ben och sen frysa ihjäl!! Kom iallafall i tid till sjukgymnasten, viktigast =)

Nu ska jag dammsuga och ta det lite lugnt. Om ca en timme, ner till stan för att kolla på julklappar, hämta mina vinterjackor på kemtvätten och köpa ett mobilskal till min nya leksak. Hihiiii =) Sen på eftermiddagen kommer Maria, då blir det shopping på Maxi. Jeee =)

Det viktigaste på hela dagen, kl 21.00 är det Greys. Stör mig INTE!!

Bild från imorse på vårt fina moderna istorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0