Storm igår

Klass 3 varning igår för storm.
Jaa fy tusan vad det blåste!!! Bron var helt avstängd, alla cyklar låg överallt, krukor hade gått i sönder och alla stolarna på Lilla Torg flög huller och buller i uteserveringen. Helt kaos!! Men det roliga var, när jag sitter och käkar mina spaghetti så säger jag till en på jobb, "tänk om granen skulle ramla på torget". Kvällen går, och vi har bara danska gäster, dom kommer jo inte hem för att bron är avstängd.
När klockan äntligen blev 22.45 låste jag dörrarna och ska gå till bussen, och då måste jag passera torget. Jooo granen låg ner. Det är en gigantisk stor julgran. När jag kommer fram till granen så hade den inte ramlat, utan knäckts. Sjukt!!!

Jag tog ett foto med min mobil, där av man ser inte så bra. Ganska mörkt. Men här kommer bilden ändå, stackars julgranen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0