Jag har köpt en afrolampa

Innan jobbet idag var jag med mamma och kolla möbler och inredning. Och jag köpte en lampa till vardagsrummet, afrolampa var namnet på den. Haha, vilket namn och vilken lampa ;) Passar perfekt till mitt vardagsrum som är lite natur inspirerat.

När jag kom till jobbet efteråt så sitter min moster med hennes bästa kompis och hennes gäng från Sölvesborg på jobbet och har precis käkat och druckit massa vin. Ett härligt och glatt gäng =) Dom skulle till "Ladys night" på kvällen. Så där stod man på uteservering i solen med gasvärmen brännande ända ner i hårbotten och skrattade med och åt dessa kvinnor i en timme =) Haha... En skön lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0