Calippo Shots

Jag är nog den största glassälskaren som finns =) Är det sommar, då hittar du mig alltid med en glasspinne eller bägare i handen. Och under vintern smygkäkar jag i soffan under en filt =)
Nu under våren så kommer alla nya glassar, och dom måste jag såklart smaka =P
Calippo Shots har jag nu testat. Det är en burk där det ligger små gulliga iskulor i. Iskulorna är i smak av jordgubb och citron. En riktig sommarsmak =) Men den måste käkas ganska fort, för om iskulorna smälter så kan du inte skaka ner dom i munnen.
"Glassen" är en comeback, den fanns för mååånga år sen, ca 10 år eller något. Men i en grön burk med limekulor bara. Kommer ni ihåg? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0