Förfest hemma hos mig

Halv 8 börjar mina kompisar att rulla in hos mig i lördags. Jag skulle ha spelkväll/förfest.
Mot vardagsrummet med chips, dippa, grönsaker, frukt, spel och dryck. Det var jag, Klumpen, hennes syrra Sabina, Jeff, Thilda och Dennis. Och Thilda och Dennis hade med sin söta bebis Agnes, med en ashäftig klänning. Super söt =)
Spelade först spelet "Förfest", första tiden var skoj men sen blev det drygt. Sket i att spela färdigt, körde istället "Vilda gester". Haha, skojigt spel =) Och sen som alltid, "Med andra ord" som är vårt favis spel. Wiiiii =) Det blev faktiskt en snabbis "Twister" osså innan vi tog bussen till stan. Thilda och Dennis åkte hem innan, med Agnes förstås =)
Vi går till mitt jobb, sitter där och fjantar oss med min brosa. Och tydligen var hans fotbollslag där osså, mer störande med dom. Riktiga bonnar är dom, gödsla koblaja och skörda betor. Hahahhaha... Sött ;)
Till sist blev det Etage, jeeee =) Brosan och två från jobbet kom osså till Etage senare. Vi dansade hela natten till kl 5, så härligt =) Länge sen!!
Avslutade på donkan där vi satt och mobbade varann, typ =)

Sov gott mellan 7.00 - 10.30, sen gick jag upp och diskade och små städade medan Klumpen och Sabina tog sovmorgon ;)

Tack alla som var med =)
Ni är bäst <3

(några bilder kommer snart upp =))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0