Kurs på Make up store

Igår var jag på sminkkurs på Make up store. Alltid lika skoj och trevligt =) Och mycket färgglatt ;)
Jag var ute efter en ny foundation, vill prova deras hemma. Har provat många märke men ingen som jag har gillat så mycket. Så nu får vi se hur denna är =) Den satt bra hela dagen igår iallafall, gott tecken ;)
På ögonlocken lät jag henne välja, då valde hon dom nya sommarfärgerna som är tema från korall och snäckor. Och färgerna går i grönt, orange och brunt. Blev super naaaajs och jag passade i färgerna super bra =) Mina ögon är ljus bruna med gult/grönt i, beror på ljuset ;)

Dessa färgerna använde hon på mig:
Ögonskuggor: Lagoon, Starfish, Sea breeze (dessa var de nya sommar färgerna)
Rouge: Peach (den ser inte likadan ut i burken som när man tar på den. super snygg färg och passar till de flesta färgerna. men är nog snyggast på de som har det mörka i sig)
Läppglans: Wand fushia (bubbelgum rosa, wiiiii =) osså sommar nyhet. tänk att ni är solbrända och ha detta läppglans, åhhh ryser i mig. haha)


Glömde att ta med mig min kamera till Make up store, så fick ta en dålig bild med mobilen där man ser inget. Haha... Tog några bilder med kameran när jag kom hem, får kolla dom sen hur de ser ut. Då bytar jag bild om det blev någon bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0