Produkterna jag köpte

Här kommer vad jag hade handlat på Make up store. Det blev bara bas grejer, och det va de jag var ute efter =) Känner mig super nöjd med det jag köpte =)

Matt foundation - Den är täckande och håller en hel dag. Har inte testat den när jag är ute och dansar än. Men än sålänge gillar jag den super mycket =)
Loose powder (milk) - Pudret har jag som standard, så inget nytt. Ett bra puder som är transperant och det gillar jag
Eye foam remover - Tar bort smink bara för ögonen, men kan användas i hela fejset. Som jag gör. Och den är bra, tar bort allt smink. Förutom vattenfast mascara. Men jag har mina eye pads till ögonen och använder denna till hela fejset. Luktar gott osså =)
Face cool balm - Detta är som ett tonic water, men är alltid kallt för att svalka ner ansiktet. Den lugnar ner stressad och känslig hud. Den vårdar och motverkar uppkomsten av inflammationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0