Saknar dig!!

Ni som hänger här på min blogg vet att min älskade kusin bor i New York. Har inte träffat henne sen julafton, och det är sjukt läääänge sen =( Saknar henne så otroligt mycket!!! <3

Men snart så kommer hon hem till underbara SKåne, wiiii =) I juni kommer hon och stannar i 10 dagar, woooow =) Och jag har bokat en HEL dag med henne. Bara hon och jag en hel dag tillsammans, såååå mys hihii. Vi ska börja med frukost, stranden och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Men glass är iallafall inräknad minst två gånger, nam nam =P Kanske blir grillning på kvällen på stranden, vem vet ;D
Vi får se vad fröken vill hitta på för skoj =)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0