Shopping på Väla

Jag och Maria har vatt på Väla idag. Shooooopping!! =)
Det märktes att det var påsklov, lite för mycket folk överallt. Men vi klarade oss genom djungeln. Har man bara shopping i huvudet så klara man sig alltid ;D
Vi var inne på Gina Tricot, och jag provade dessa neonfärgade jeansen i färgen grön. Åhhh... Har velat prova dom hela tiden, men de är höga i midjan och det gillar inte jag. Men provade dom ändå idag, bara för att slippa tråna efter dom hela tiden ;) Dom satt bra, men njaa nää. Och när jag ska ta av dom, så råkar jag nästan ta sönder hela bakfickan. Oppsssiii. Snabbt slängt ut dom på bordet igen och visslandes gå därifrån. Ingen upptäckte mig va?!! Haha =)
Hittade lite grejer idag, och här kommer det...


"Skinnjacka" i ljusrosa färg, mmm... Älskar skinnjackor och "skinnjackor" ;D Och sen blev det ett par gula mini shorts. Älskar färger!!! =) Nä, jag ska inte ha shortsen till den jackan, bara så ni vet ;)


Denna underbara bok fick osså följa med hem. Jaa, jag läser dassaboken medan jag gör nr 2. Inget fel med det. Korta roliga/töntiga historier. Perfekt när man gör något tråkigt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0