Tjejkväll i Eslöv igår

Igår var jag jo på tjejfest i Eslöv. Vi var åtta tjejer och vi hade super skoj. Det blev massa grönsaker och frukt som vi stoppade i oss, och jag krängde en hel popcornspåse. Nam nam... Hade inte käkat middag =P Musiken var sådär, skivorna hackade hela tiden. Eller så var det stereon som inte pallade trycket med oss. Haha ;D
Thilda, som hade festen, lekt bartender med hela sitt spritförråd. Och ja, klockan blev över midnatt och då var det 1 april. Så hon "blandade" salt och vatten till mig i köket. "Miiichiii... Jag har fixat en drink till dig, kom till köket NU". Jaha, vad snällt av henne men jag dricker inte starksprit. Men när jag luktar på den så luktar det ingen sprit alls, så jaa varför inte smaka på den då. Fy fan vad räligt!! "April april...", vrålar Thilda. En dag lilla söta Thilda ska jag ge igen, bara så att du vet de ;D
Limbo körde vi, stel som en pinne som jag är klarade jag mig ganska bra. Mer än förväntan =)
Efter att vice värden kom och skällde på oss för att vi hade för hög musik och att vi var väääldigt högljuda, så gick vi ner till baren B2 (undra om dom har fått namnet från "Bananer i pyjamas", B1 och B2) och kollade runt. Sen efter ca 30 minuter drog jag hem med sista tåget till Malmö. Trevlig kväll. Tack alla flickor =)

Här kommer några bilder från tjejkvällen...


Snacksbordet, nam nam =)


Jenny och jag


Thildas drinkrum =)


Såhär ser vi ut när vi dansar. Liiiite unika är vi som dansare ;D


Jeee... Ajäm ö mönki


Högkvartert, aka soffan


Här har vi då vice värden som fjantar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0