Drömde om en beach buggy

Drömde om att jag och min kompis Anna var ute på vägarna och körde en beach buggy. Haha... Det var sommar, musik volymen var hög, solglasögonen var på och mot stranden var vi på väg. Efter ett tag så stannade bilen, ingen aning vad som hade hänt. Och det började bildas en lång kö bakom oss, men vi låtsades som att inget hade hänt. Satt bakom ratten och snurra på den och fortsatte att digga till musiken. Helt sjukt, men drömmen var härlig =)
Mamma ringde och väckte mig halv 9, oj sov jag så länge? Brukar gå upp ca kl 8 varje dag, det måste vatt drömmens fel ;) Mamma sa att jag var tvungen att åka till jobb för att öppna. Okej, wiiii vad skoj. Eller INTE!! Iallafall, snabbt fixa till mig och mot jobb. Var där lite över 9, och kocken stod utanför och frös. Naaaw stackare, det är jo iskallt.
Egentligen skulle mamma vatt där redan kl 7, men hon är sjuk och hade glömt bort det.
Fixade lite där, sen till stan när dom hade öppnat. Köpte lite födelsedagspresenter till mitt gudbarn, som firar sin första födelsedag i mars. Men säger inte vad, vet jo inte om hennes mamma läser här =) Hihiii... Så det får ni se senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0