Dålig start på en ny vecka

Dagen började inte bra...
Drömde jätte konstig dröm, igen!! Kortfattat, att jobbet fanns på en båt istället för på restaurangen. Fast vi serverade ingen mat, bara dricka. Och båten var inte alls stor, typ en stor modell av en motorbåt. Haha... Fast det fanns en mini pool inklämd =) Och sen kom där en reklamsnubbe som ville sälja t-shirtar till oss, och jag tyckte dom var fula och sa de. Men då gav han oss alla varsin napp att suga på för att vi skulle vara tysta medan han pratade. Då vaknade jag. Och pang, värsta huvudvärk direkt när jag öppnar ögonen. Usch!! Tittar på klockan, hon är kvart över 9. Näää... Går upp, och vad får jag se? Joo det snöar massa och det ligger kvar på marken. Jaja vad ska man göra åt väderguden Tor. Kanske ta hans hammare och slå lite vett i honom. Skit samma, nu ska jag käka min frukost. Nam nam =) Dukar fram och sätter mig till rätta i stolen, dricker min goa mjölk och börja ta smör med smörkniven... Men var tusan är brödet? Hade glömt att hämta det, wiii super skoj nu när man sitter så skönt.
Nu jäklar kommer Alvedonen fram illa kvickt!!

Såhär ser det ut just nu i centrala Malmö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0