En tripp till Småland

Maria kom och hämtade mig, och vi började att köra upp mot Småland och skogarna. Maria och hennes grabb har köpt en stuga uppe i skogen någonstans i höstas. Och nu tog vi en tripp dit för att jag skulle se stugan med dammen intill. Fanns fortfarande snö kvar och fett med is på vägarna, men vackert ändå. Men tänk till sommaren, allting är grönt, skogen runt omkring och kossorna framför på ängen. Bäcken forsar och fiskarna och Maria badandes i dammen. Super najs ;) Jag har redan bjudit in mig själv till midsommar, hoppas dom inte hade något emot det?!! Jaja... Bull läge då, haha ;D
När vi är på väg hem så ringer hennes grabb och säger att dom två har gjort ett jätte stort misstag, och hon bara: "Vaa... vadå, vadå för misstag?", helt oroligt. Sen börjar hon skratta, hmm... Misstaget var att Maria hade visat mig vägen till stugan, och nu tror hennes grabb att dom ALDRIG mer kommer att få vara i fred. Att jag kommer dyka upp som en magnet hela tiden. Asså gud, vad dom känner mig bra. Men bra visste jag inte? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0