Halv åtta hos mig

Älskar det programmet, Halv åtta hos mig. Det är så roligt att se hur folk har det hemma hos sig och man får nya ideer till matlagning. Som en vanlig amatör människa kan göra själv hemma =) Jag som älskar efterrätter, så är det extra skoj och se alla dessa nya gottigott, och de klassiska som görs om till nya moderna efterrätter. Nam nam =P Jag måste alltid sitta med en haklapp när jag tittar på programmet, jag blir så hungrig och sugen ;)
Programledaren, Helge, han är bäst i hela programmet, hade inte han vatt där så hade det inte vatt lika roligt =) Hans kommentarer och hans röst passar perfekt in, you are the star.
Men tyvärr kan jag bara se det på onsdagar, dom andra dagarna jobbar jag. Bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0