Konstig dröm igen

Vaknade kl 8, men hade en dröm att jag var på väg till NY till min kusin. Så ville veta hur den slutade, så inget tjafs bara att somna om. Vaknade igen kvart över 9 och jag skulle inte ha somnat om. Kom aldrig iväg till NY, haha helt sjukt var det. Vi tar en snabbis: Jag var helt själv och i Sthlm för att flyga därifrån. Och för att komma till flygplatsen tar man Arlanda expressen från centralen (precis som på riktigt) på spår D. Det fanns bara fyra spår, A, B, C och D. Och för att hitta spår D var väldigt svårt, det låg inte vid de andra spåren utan låg utanför centralen och lite gömt. Dom på centralen kunde inte hjälpa mig, var så mycket folk att dom hade inte tid för "struntprat". När jag frågade folk, trodde många att jag sa spår B, andra ville bara jävlas och skickade mig åt ett annat håll =( Efter 45 minuters letande hittade jag spår D, men då hade jag missat tåget med 2 minuter. Tåg en taxi istället, och när jag satt där berättade jag halva dagen medan det ösregnade från mina ögon. Slapp att betala den snabba taxiresan, han tyckte så synd om mig. Helt plötsligt hittar jag brosan inne på flygplatsen, och han skulle osså hänga med. Tydligen som en överraskning, för att det var ingen som visste detta utan vår mamma. Haha... Men vi kom aldrig iväg, jätte konstig dröm =)


Bjuder på en bild från min 25års fest, här är min kusin och jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0