Shoppingförbud till mig själv, av mig själv

Usch så jobbigt med shoppingförbud, ahhh!! Älskar att shoppa kläder och grejer/blommor till min lägenhet. Vill jo inte hamna i lyxfällans program, haha. Nää, det är långt ifrån det. Men ska börja spara alla pengarna som blir kvar efter räkningarna. Kanske skita i att käka osså, så blir där några hundra extra till sparandet ;D

Har gjort en budget till mig, ja jag är faktiskt rätt duktig av mig ;)
Nu går det lite extra pengar till min medicin och krämer, men efter april är det slut med dom. Och just nu har jag busskort osså, 460 kr per månad, men det är snart slut att åka buss och ta tvåhjulingen istället. Älskar att cykla, men fryser så in i bomben så det är inte så skoj att cykla under vintertid. Men busskortet går ut nu 3 mars, antinge det var det sista eller så blir det max ett till busskort.
Har en övrigt kateogri osså ;) Där under hamnar fika, resor utanför stan och övrigt ja ;)

Det ända jag ska köpa är lister till sovrummet, målarfärg till mina dörrar och dörrkarmar, några nya sommarlinne och sommarskor senare i vår.

Detta kommer att gå så bra, wiiii =)
Ni kanske undrar vad jag sparar pengar till, jaa... Bara för att det är bra att ha sparande pengar, ett hus i framtiden, resor och ha skoj under hela sommaren (käka hur mycket glass jag vill) =)

Kommentarer
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

Jaaa sådan tur trodde jag aldrig att jag skulle ha! :D <3

2012-02-25 @ 00:31:18
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0