Tillägnar denna kärleks dag till...

Nu när det är Alla hjärtans dag, så tänker jag på dom jag älskar som inte finns här hos mig. Antinge så flyger de där uppe i himmlen och har det bra, eller så är dom i en annan världsdel. Så denna dagen tillägnar jag mina tankar och kärlek till dom som inte är i närheten av mig.

Saknar min gammelmormor något oehört mycket. Vi hälsade på henna ca 4 ggr per vecka, och hon passade både mig och min bror om det skulle krisa sig för mamma på jobb. Hon var alltid glad, skrattade, härlig och omtänksam. Du var rolig och levde livet. Kommer ihåg att du älskade att bada, så på somrarna när vi bada hos dig i Lomma, så la du alltid och guppade i vattnet med tuttarna och badmössan i luften. Haha. Saknar dig så mycket <3
Morfar du försvann från oss för tidigt. Saknar dig när du hela tiden sa när vi satt och åt, "Michi, var är din pastatallrik, ska du inte äta penne". Jag hatade pasta då, haha. När jag var liten och du fortfarande rökte pipa, fick jag alltid hjälpa dig att rensa och stoppa tobak i den. När någon röker pipa idag (nästan ingen, det som luktar så gott. Ja, jag är seriös!!), så tänker jag alltid på dig <3
Min syster bor i Canada, har en egen familj och ett liv där borta. Vill ha dig här runt omkring mig, alltid. Hoppas någon gång vi kan bo närmare varann <3
Är så stolt över dig min vitamin. Du är i New York och lever ditt liv, din dröm. Uppfyll den och gör oss stolta, och glada för din skull. Saknar att prata med dig, att vara med dig... Du är den bästa vitaminen man kan önska sig <3

Nu ska jag ta ett stort lakan och torka bort floden nedanför mig av tårar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0