Tips till Alla hjärtans dag

Imorrn så är det den röda, mysiga Alla hjärtans dag. Jag firar inte den dagen, för min pojkvän gör inte det. Inte så skoj att göra något när han inte bryr sig. Och jag brukar jobba kväll, precis som detta året osså =) Men här kommer lite tips vad du/ni kan göra.

• Köpa röda rosor, eller någon annan favis blommor
• Ha en mysig hemmakväll. Titta på film, kränga godis, tända ljus och bara ha det mysig tillsammans. Gå på bio kan man osså, fast inte lika romantisk om jag får säga det
• Laga middag hemma tillsammans eller gå ut och äta på er favis restaurang
• Skriva på en lapp vad du uppskattar med din partner och lägga fram den på köksbordet till frukosten (eller så är vi moderna och smsar)
• Ge varann massage med olja, kanske en chokladolja som inte är farlig att äta ;)
• Är man ledig under dagen så kan man åka skridsko, och ha med picknick. Varm oboy, goa mackor och choklad =)

Hoppas ni får en trevlig dag imorrn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0