Blev utskälld

Igår när jag skulle hoppa av bussen, så skulle en tant med huvan uppe gå av framför mig och bussen hade inte stannat ända in till trottaren. Precis när jag ska fråga henne om hon behövde hjälp så klarade hon att hoppa av. Sen gick hon sakt så jag gick förbi henne, då skriker hon "halllllåååå". Vänder mig om, då var det ingen tant, utan det var en tjej som var förståndshandikappad. "Så gör man inte, det tycker inte jag om", skriker hon igen och alla glor. Men som tur är tittade ingen på mig, för jag var redan långt före henne. Rörde inte henne, men tror hon blev rädd när jag gick förbi henne eller något annat. Ville inte skrämma henne =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0