Bakat och lagat mat

Kände mig duktig igår =)

Först på morgonen var jag hos sjukgymnasten, himla skönt. Vila lite när jag kom hem, ännu skönare =)
Sen började jag, jag bakade chokladkaka. Namnam så gott, plus så fick jag slicka skålen. Ensam hemma =)

Efter baby hade slutat att jobba, handlade vi och sen gjorde jag mat. Gjorde enchiladas (hur det stavas vet jag inte), blev super gott. Kände mig super stolt, jag som inte kan laga mat. Duktig jag är =)


Och nu efter min vanilj yoghurt med jordgubbar i, så ska jag börja ta ner julsakerna. Ja, jag bruka ha dom hela februari ut men är lite trött på det nu. Första gången i mitt liv, hmm... Något fel på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0