Foton på väg hem

Jag älskar att bläddra i fotoalbum, i riktiga då och inte på datorn. Så nu jäklar ska jag fixa mina egna. Har två redan färdiga, men de fixade jag för länge sen, ca 15 år sedan. Så nu börjar jag skicka in mina bilder från datorn. Börjar från 2006 och fram tills nu, fast skickar bara in ett år i taget. 2004 och 2005 tror jag att jag ordnade för några år sen, och dom ligger hos mamma och pappa. Så får kolla i genom mina foto där innan jag skickar in innan 2006.
Gud vad jag saknar vissa år, 2004-2006. Dom var super härliga och jätte skojiga =) Sen var det osså året 2008 och lite på år 2009. Men inget klår åren 2004, 2005 och 2006 <3

Här är en av bilderna jag har fått hem nu, jag och Klumpen på en fest utanför Höör, vi var högpunkterna som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0