God fortsättning...

God fortsättning...
Jaa det var ett rejält tag sedan jag skrev här, ber så mycket om ursäkt. Men har inte haft så jätte mycket tid eller lust att sitta framför datorn. Så här kommer en mini sammanfattning vad som har hänt sen jag sist skrev här =)

Julen kom, wiii... Bästa mysmånaden på hela året =) Och jag firade julen hemma hos mamma och pappa som alltid, och detta året kom kusinerna och moster. Och ja, min mormor såklart. Men hon ingår alltid på julafton =) Julafton innebar massa mat, choklad, spela spel, spela julklappsspelet, Kalle Anka, tomten (jag) kom och mycket skratt och mys =)

Lillejulafton (nu tar vi det visst inte iordning här, haha) kom Maria över och förlorade i Alfapet. Mooohaha... Men trevligt var det väl ändå?!! ;) Tycker jag iallafall =)

Sen var det dax för nyår, så jäkla snabbt det är mellan jul och nyår. Nyår skulle vi haft en månad senare tycker jag. Så hade magen lugnat ner sig efter all mat och godis, så att man hade kommit in i sin klänning som man köpte innan jul till nyår. Samma sak varje år ;) Men man kan inte få allt här i världen att funka som man själv vill =)
Jag och baby åkte till Eslöv för att fira med mina flickor. Vi var hemma hos Pernillas mamma, hon hade ett stort bord som ingen av oss har =) Pernilla hade lagat tre rätters med hjälp av Klumpens pojkvän Mattias. Sen var Jennie där och ja, Klumpen och Mattias då jaa. OM ni inte fatta det?!! ;D Hade det super trevligt och maten var ultra god, namnam =P Ska nog åka till Pernilla och äta sådära varje vecka, hihii... Innan tolv, ut och titta på raketerna och "ufona" (dom hära thailands lyktorna, som är helt underbart fina). Tack alla som var med =) Och hoppas mina andra kompisar som inte var med mig på nyår att ni osså hade en bra kväll.
Mina nyårslöften kanske ni undra... Hade faktiskt inga. Men jag hoppas på att jag har flyttat innan detta året är slut, och att jag VET vad jag vill göra med mitt liv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0