Ledig i 2,5 veckor

På måndag börjar vi renovera på jobbet. Så då är man ledig i 2,5 veckor, wiiii så najs =) Fast kommer att vara där lite då och då för att hjälpa till.
Det hade vatt skönt att åka iväg i två veckor till något varmt land *drömmer om vit sand, blått varmt saltvatten, hur solen steker sin näsa röd, äta all sorters frukt och kränga glass* Men nä, det går tyvärr inte =( Fast jag ska på en liten tur till Sthlm med Klumpen, jiihaaa =) Ska bli super skoj =) Har aldrig vatt där, men en sak vet jag iallafall... Shoppa kan jag göra i vilken stad jag än åker till ;D

Saker som jag ska göra under min ledighet?

• Måste fixa sovrummet helt färdigt. Bara små saker kvar
• Måla om alla dörrkarmar, 5st, och mina tre dörrar
• Fixa alla bilderna på datorn i ordning
• Jaa en ny design här osså, inte jul nu mer. Eller hemma hos mig är det, här har jag jul ändå till februari är slut. Det är så mörkt och tråkigt ute jo =)
• Min kompis Thilda är höggravid, så lilla flickebarnet kan komma när som helst =) Så till Eslöv för att gulla med bebis och se deras nya lägenhet blir det säkert =)
• Ut och promenera varje dag, så att man får röra på sig och få in frisk luft och havs doft i sig =)
• Träffa familjen, baby och mina underbara kompisar =)
• Och Sthlm då jaa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0