Snart redo inför Sthlm

Full rulle idag...
Först var jag hos sjukgymnasten, hem snabbt och fixa till mig så som mascara och byta byxor, sen ner till stan och klippa håret. Blev en liten ändrig. Trött på att vänta att håret ska bli långt igen, hänger bara så tråkigt. Så piffa till det lite, men vi får se hur ändrigen blir efter tag =) Om det blev bra eller inte, haha.
Fullt med småhår i ansikte gick jag till Espresso House för att fika med Anna och gullungen. Man fick vara i action hela tiden, Samantha kastade saker hela tiden =)
Efter en trevlig fika blev det snabbt inom jobb och hämta min resväska som mamma hade tatt med sig. Sen bar det hem och duscha av sig håren, käka något, började plocka fram till packningen. Nu ska jag bara packa ner allt, måste bara lufta väskan först. Trevligt regn/snö ute, som kommer in genom fönstret. Mmm mys =) haha...
Nu är naglarna målade och allt är framtaget, nu inväntas bara Klumpen, färdig packad väska och sova =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0