Skojiga gäster på jobb

Igår kväll jobbade jag i serveringen. Jag hade hela uteserveringen själv, uscha. Hahaha... Nää, det gick bra. Satt faktiskt mycket folk ute fast det var ösregn och blåst, men vindarna var ganska varma. Jag svettades som en gnu, hade gasen rakt upp i huvudet när jag tog beställningar. Och sen springer man runt, man är inte som gästerna som sitter och njuter stilla =)
Fick höra igår av några stycken att de tycker att jag var super duktig och en jätte trevlig servitris. Tack tack =) Alltid skoj när folk uppskattar det man gör =) Fast det är stressigt och fullt med folk så fixar jag biffen ;D
Hade ett bord med en dansk mamma och dotter, dom ville bjuda mig och min familj till Christiania. Dom bodde visst där, och mamman är visst "kändis" där. Hon sa att jag kunde fråga vem som helst där, alla visste vem hon var. Jag bara, nä tack, tänkte ta min semester nån annanstans. Haha... Dom var rätt fulla när dom gick därifrån, 4 flaskor vin på två. Oja =) Och sista flaskan fanns där lite kvar, den försökte dom sno med sig men när vi upptäckte det så tappade hon den i marken och gick därifrån snabbt.
Ibland har man skojiga gäster =) Och det gör hela dagen/kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0