10 schema gjordes igår

Har precis vaknat nu... *gäspar*
Igår när jag kom hem från jobbet, ca 00.30, så hade jag en sån huvudvärk och hela huvudet kändes så tugnt. Usch och blää!!
Jag satt på kontoret hela kvällen och pusslade ihop schema till alla. Jag hade redan gjort köksschemat, men fick göra om det igen igår. För att vi får en ny kock som börjar på måndag. Så det blev fem stycken schema till köket (en ska bli uppsagd så att det blir bara fyra i köket snart) och tre schema till pizzan.
Och så blev det ett till servering och ett till diskaren. Och det är tur att servering och disk har schema veckovis och inte månadsvis som i köket/pizzan.

Är ledig idag, wiiii =)
Nu blir det frukost, sen blir det att bära ner lite till källaren och bära ut skit från källaren till containern som kom idag.
Träning blir det ikväll osså, roligaste passet på hela veckan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0