Fel skor?

Åhh så skönt det är att duscha efter man har tränat. Unnnderbaaart =)
Jag har glömt mina areobics skor på jobb, ahh vadå att jag är dum!! Grrr... Så fick springa ner i källaren och hämta mina joggingsskor istället.
Antinge är mina fötter väldigt känsliga (dom är redan känsliga) eller så har jag fel skor. Hmm? Fått värsta blåsor, usch. Vad kan man göra åt de? Inget, förutom att gå mycket så att man vänjer sig vid smärtan. Sen känner man inget. Perfekt!!! =) Bra tips ;D


OBS skräckbild!!! Är du känslig eller har fotfobi, titta inte!!


Kommentarer
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

AJAJAAJ :(



Ja det ska vi lugnt göra! :D

2012-03-31 @ 06:39:53
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0