Hård natt och svettig morgon

Kunde inte somna så bra igår, fast jag var helt slut. Kl 4.40 vaknar jag och kan inte somna om på 2,5 timme. Ahhh!! Somnar om till sist, wiiii =) Cirka 15 minuter senare ringer alarmet. Super skoj natt, eller inte!!

När jag stod och väntade på bussen, så trodde väl alla att jag tillhörde de som hade festat hela natten och var på väg hem. NÄÄÄ, feeel. Jag ser bara död ut efter träningen igår och natten utan sömn, är på väg att träna, fatta era bakis fjantar =P

Nu har man lirat innebandy, som jag inte har gjort på 100 år. Super skoj men jobbigt. Ibland var man två i laget och ibland tre, små jobbigt med bara två. Men nästa gång ska jag va bättre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0