Hem & villa mässan

Jag och mamma har vatt på Hem & villa mässan idag. Herregud så mycket folk, usch!! Vi tog dagen idag för att vi trodde det skulle vara mindre folk idag än imorgon. Men jaja, knuffas lite och trampa folk med vilje på fötterna är aldrig fel ;D Mooohaha...
Vi hittade snygga och sköna stolar i färgen röd som passar perfekt till vår uteservering. Nu ska vi bara räkna hur många stolar vi ska ha, ca 120 och beställa nästa vecka. Lite extas över stolarna är jag ;) Och dom är så praktiska, dom går att stapla och ha året runt ute och är ändå lika fina =)
Jag köpte som vanligt korv, nää ingen vanlig korv förstås. Detta året blev det en älgkorv, inte alls stark den var helt lagom och god =P Ibland har jag köpt strutskorv, hjort eller något annat med god smak. Första gången jag gillade älg, den brukar ha en stark smak i vanliga fall.
Sen tävlade vi överallt det gick att tävla, så nu hoppas vi att någon ringer och säger vi har vunnit ett fint badkar eller en resa ;D hahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0