KnaZbOllaN i action

Svettigt, pressa, kämpa och ha skoj. Ojeee, jag har börjat att träna. Så sköööönt det är att komma igång. Har gått på gym lite då och då under de sista åren men inget jag gillar, typ hatar det. Bläää i kohagen!! Jag är mer för att träna med andra, så nu har jag börjat på gruppträningar. Wiii =)
När jag var yngre så tränade jag tennis, fotboll och basket. Har alltid gillat att röra på mig, men nu när man har blivit vuxen och har jobb så blir det lite annorlunda. Speciellt när man jobbar så som jag gör, mest kvällar och helger.
Men nu har jag hittat mitt, vuxenträning, jiiihaa =) Så mitt "vårschema" är att på onsdag förmiddag blir det sjukgymnasten och på kvällen är det spinning. Fredags passet är det något som heter cxworx, det är med ett gummiband och en liten viktplatta som man tränar upp rygg, mage och rumpa. Ett hårt pass på 30 minuter. Perfekt för mig =) Direkt efter det blir det de roligaste av alla pass, Sh´bam. Är ett pass som aerobics, så det liknar väl Zumba. Man vill bara fortsätta flera timmar och varje dag, fast att man är helt slut och fötterna känns som två betongklumpar =) Söndag kan jag välja mellan bodybalance eller spinning, sen efter det blir det ett hårt pass med cxworx.
Kommer att studsa som tusan i sommar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0