Krage

Jag har sett i dom flesta affärerna i år att kragen har rätt mycket betydelese, eller inte alls. Många skinnjackor och helt vanliga jackor har de tagit bort kragen helt och hållet. Så att det ser ut som en helt vanlig tröja i halsen. Ni har säkert sett detta. Usch, jag tycker det är riktigt hemskt!! Det ser så naket ut, att det fattas något. Säkert bara för att man är van, men jag tycker det ser inte snyggt ut. Provade en skinnjacka utan krage, bara för att se, men nää... Jag tycker kragarna ger det här lite extra på jackorna, lite olika karaktär. Det blir att man får slita ut sina jackor man har och njuta att kunna fälla upp kragen extra mycket och göra alla kragelösa avisar att dom inte har det jag har ;D

Sen har vi dessa tröjor/linne/tunikor/skjortor som har den hära nya runda kragen, lite från en gammal tid. Lite sött faktiskt, om det är gjort snyggt och passar med resten av tröjan. Men att dom sätter färg på den med modeller som det inte passar med, fy nä. Det passar inte alls till tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0