Ringa fröken Ur

Igår sa mamma att vi ska ställa om klockan innan vi går och lägger oss igår då. Hade jag ingen aning om, oppssiii... Haha. Vadå bakom flötet?!! =) Sen tänkte jag, hade inte gjort något ändå om ingen sa det till mig för att mobilen fixar det själv.
För 2,5 år sedan när jag hade min första iphone, så skulle det bli första tid omställningen för mig på iphonen fast då till vintertid. Så jag ändrade klockan tillbaka en timme, och det gjorde jo iphonen osså. Hade vatt ute och dansat osså, nöjd att få dansa en extra timme och att jag inte hade glömt bort att ställa tillbaka klockan =) Brosan ringer och väcker mig dagen efter (brukar vara jag som ringer och väcker folk), och frågar, var är du, du ska jobba, varför är du inte på jobb. Öhh... Jag tittar på klockan och säger att ni är helt tjohoo eller, ni har glömt att ställa tillbaka klockan. Jag bara bla bla bla... Då säger brosan, iphone ställer sig själv tillbaka, man slipper göra det själv. Vadå klickar brosan, far snabbt till toa och fixar till mig och slänger mig in i en taxi. AKUT BRÅDIS!!
Vilken dag... Haha.
Så idag, försäkerhetsskull ringde jag till fröken Ur. Hon vet bäst ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0