Spy på träningen?

Ahhh... Höll på att spy på träningen ikväll, mmm mums ;D Tränade för hårt, och stressat från stan och sen till träningen?!! Hmm, ja =)
Tränade ett hårt pass av cxworx. Skönt men jobbigt, träningsvärk imorrn som heter nog duga =) Och efter fick vi goodiebags, vaaa? Reklam från mäklarfirman "Våningen by the sea". Tack, snällt =) Men frågan, varför, den kommer nog aldrig att besvaras.
Pause på 5 minuter, sen körde jag Sh'bam. Det var där jag höll på att spy, men höll igen och kämpade in i det sista. Stolt över mig själv måste jag säga =)
Efteråt (ja under det sista passet osså) flåsade jag som värsta slädhund efter ett världsvarv!! Det tog 1,5 timme innan jag hade slutat att flåsa, haha... Tränat exakt en vecka nu, vadå otränad jäkel =)

Imorrn, jaa då ska jag följa med Maria på innebandy och träna. Eftersom jag har fått sår på trampdynor från kvällens träningen, så hoppas jag att jag kan flyga som en örn på planen och kasta ner stenar på alla spelarnas fötter. Säger lycka till till mig själv (och ja, man får ha två stycken "till")!!
Natti natti... ZzzzZzzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0