TräningsVÄRK

Buhuu... Är sur på mig själv!! Jag har så ont i kroppen, vet inte om det är träningsvärk eller jag har gjort något fel. Hmm, hoppas bara på träningsvärk, en rejäl träningsvärk. Kan inte gå, så jag får glida fram med hjälp av att ha handen på ena väggen. Svårt över trösklarna, ta bort de kanske?
Och jag kan inte sätta mig ner utan att ta hjälp av bordet eller vasken om jag ska på toa. Och när jag skulle gå upp från sängen så fick jag rulla ut från kanten, var väldigt svårt att rulla för har ont i hela kroppen. Ajajaj.
Så idag blir det ingen träning =(
Vet inte ens hur jag hade kunnat komma upp på cykeln. Så blir att vara hemma och försöka ta fram vår/sommar skor och jackor. Det kommer nog att ta hela dagen, hoppas på att bli färdig innan jag ska nanna. Haha, jäkla träningsvärk!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0