Tre par skor + en kjol

Träffade Anna och charmtrollet Samantha idag. Först gick vi från Gustav Adolf torg till Entre i solen, härlig promenad =) Anna behövde köpa nya sommarskor, så hon köpte två par och jag hittade ett par. Sen köpte jag en kjol osså, i sommarfärger och helt i min stil ;D
Promenerade tillbax till stan, fikadax!!!! =P Det blev Espresso House, första fikan ute detta året. Hääääärligt med vår och sol, njuter som bara den gör jag =)

Efter fikan gick Anna hem, och jag skyndade mig till Scorett. Skulle träna, så hade lite ont om tid men en snabb titt ;) Jag fick värsta servicen, hon bara sprang och hämtade skor till mig och byte storlekar. Kände mig hemma i Italien i 30 minuter, haha. Hittade två par skor, plus 20% rabatt på ena. Naaajs =) Nu ska jag prova alla tre paren här hemma i lugn och ro, om de passar som de ska. Har känsliga fötter, usch. Hihii...

Jag äääälskar färg, men tyvärr hittade jag inga skor i några färger. Så blev standard, svart, men det matchar allt och alltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0