Dansgala ikväll med Perikles och Scotts <3

Ikväll smäller det, wiiii =)
Vi ska dansa till svetten rinner ner i skorna så att det blir översvämning. Plaska vattenpöl, jiihaa ;D Jag menar att vi ska till Dansgalan ikväll, Perikles och Scotts spelar lajv =) Och de har schlagergolv heeeeela kvällen osså =)

Blir ingen märkvärdig outfit ikväll, har jo fortfarande inte hittat några linne. Har jo mina kjolar och shorts, men inget som matchar till. Så jag får ta något i garderoben. Men skit samma, ska studsa ändå ;D

Är nyduschad nu, mmm håret luktar ljuvligt *sniffar*
Så nu blir det lite käk, packa väskan, ladda kameran och ta bussen till tåget om 2 timmar till Eslöv =) Där blir det förfest innan Dansgalan. Och natten ska jag spendera med Klumpen i hennes säng, gnida in svetten i lakanen och kudden. Hihiii ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0