Dop i Eslöv

I lördags döptes Agnes, Thildas lilla bebis. Hon är redan 4 månader, vad tiden går foooort. Och min guddotter Samantha kan redan gå själv, herregud!! Otroligt med skojigt =) Man måste spar på tiden ;D
Allt gick bra i kyrkan, Agnes var helt lugn och fin under hela dopet. Duktig flicka!! =) Arrrrrmen!!!
Efter fikan så drog alla vi töser (jag, Klumpen, Thilda, Pernilla, Jennie och Emma) till Donkan. Ibland får vara sliskig, nam nam ;D Mätt och belåten åker jag, Klumpen och Jennie hem till Klumpen. Snackar, sjunger och dansar lite, wiiii... Halv 9 promenerade vi till Thilda, hon hade lite fest. Alla töser samlade igen, häääärligt!! Jag krängde en hel popcornpåse nästan, gooooott =P Något fick jag ta mig till medan de andra söp, haha.
En trevlig heldag med mina älskade töser <3


I kyrkan. Agnes skrattade och var lugn hela tiden =)


Töserna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0