Eurovision kvällen

Med balkongdörren öppen, hög volym på teven och munnen full av nåting av matvägen så glodde vi intensivt på Eurovision. Vi (jag, Klumpen, Sabina, Pernilla, Peter, Linus) var helt besatta i röstningen. Varje gång Sverige fick poäng så vrålade vi, speciellt när vi fick 12 poäng. Wiiii =) Tror att hela kvarteret hörde oss, hihii. Men så hääääärligt att VI vann, helt najs jo!!!!!
Men hade vi inte vunnit så hade det vatt nåt fel... För vi hade jo klart den bästa låten, det var jo inget annat land som kunde jämförs med oss. Låg inte ens i närheten av hennes nivå.
På andra plats tycker jag Malta <3 Så snygg han var osså, mmm. Hånglade nästan upp teven ;D

Jag hade gjort en egen röstning mellan oss. Och den som vann var Klumpen och Sabina, delad första plats. Dom vann en triss, och på den vann dom 25kr. Kunde inte bli ett bättre pris jo ;)

Direkt efter Eurovision små sprang vi ut från lägenheten och tog bussen in till stan för att dansa på Etage. Gratis bussresa, mooohaha ;) Etage hade jo tema 70, 80, 90-tals musik, men så kasst det var. Näää tack!! Och DJ:n var hämtad direkt från 80-talet, liiiiiite häftigt =)

En super trevlig Eurovision detta året, både för Sverige och för mig och mina kompisar =)
Wiiii =)



(Klumpen, Sabina, Pernilla, Peter)
Inne på Etage och dansar, wiiii =)



(Sabina, Klumpen, Knazen, Pernilla)
Vimmelbild från Etage =) Årets bästa bild hittills ;)



DJ:n... Hihiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0