Först stranden sen fullt ös på jobb igår

Var åkte vi igår och vad gjorde jag?
Det blev inte utanför stan, det blev vid Sibbarp. Anna gillar inte sand så därför blev det Sibbarp, men hon måste gillar små djur för det fanns det i tusentals.
Anna (hon som hade bilen) var tvungen att hämta upp sin dotter på dagis, därför kunde vi inte åka utanför stan denna gången. Och det blev inte så många timmar i solen, men glad ändå för att bara få några minuter. Så härligt med soooool och värme =)

Efter stranden var jag kl 16 på jobb, och var hemma igen kl 03. Vi hade fullt ös hela kvällen. Men det var jo fredag, löning och underbart väder =)
Vad hände under kvällen? Joo, en tjej typ halv raggade på mig. Hon tyckte jag va så sööööt och kallade på mig hela tiden, och sen frågade hon när jag skulle sluta. Hihii söt tjej =)
Sen fick jag höra av en kvinna och hennes dotter att jag var en jätte duktig servitris och det syntes att jag kunde mitt jobb. Kul när folk uppskattar det man gör =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0