Fortfarande fest?

Gomorron.
Idag tog jag sovmorron och sov ut, så himla skönt =) Jag visste att vädret skulle inte vara så bra idag så därför ställde jag inte klockan.

Älskar sol och värme, vill ha det året runt men idag va det ganska skönt att det va dåligt väder. Ska storstäda lägenheten, för det ser ut som det är fortfarande är fest hos mig. Har inte rört nåt alls från lördagsfesten, urk så rälig jag är!! Haha... Men har inte haft tid alls.
Söndag morron när vi kom hem från Etage så pallade jag inte, visste att jag skulle upp snart igen. Så efter 2,5 timmars sömn var man uppe igen och då blev det bara fixa sig, frukost och ge sig i väg. När jag kom hem sen igen på söndags kväll, så blev det sminka sig och ta på sig och dra direkt till jobb för att möta upp grabbarna. Och igår tänkte jag fixa allt men det var jo stor sol och varmt, så det blev stranden. Kan ALDRIG tacka nä till stranden!! Åhhh, hihii ;) Och när jag kom hem från stranden så blev det duschen och in till stan för att möta upp en kompis som har flyttat hem igen från Sthlm, Jackie (Jacqueline). Efter hon shoppat färdigt så drog jag till jobb och där var jag till kl 01.
Men NU ska jag städa, inget/ingen kan störa mig idag. Måste bli rent här igen, hatar smuts!!

Nu ska jag sluta klottra här och låta er återgå till er vardag ;D Ha en bra regnig dag, och hoppas på sol och värme imorrn igen =)


Kommentarer
Postat av: Eva

Eller hur är getar snygga?? ;D haha



Du din alkis, blir det lugnt i helgen som kommer då eller ??

2012-05-29 @ 16:02:30
URL: http://minioman.blogg.se/
Postat av: MALINORNELL

Hoppas du får en bra dag! :)

2012-05-29 @ 16:42:28
URL: http://malinornell.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0