Söndags festen

Just nu sitter jag på jobb. Bläää... Haha. Men är på kontoret idag, så är ganska lugnt här. Förutom att jag ska göra schema till hela köket för nästa månad. Heja heja Knazen ;D

Igår/ i natt var det personalfest för restaurang och hotell folk från city.
Vi på jobb började på Mello Yello medan varsin cider eller öl, och visa hann med två öl. Drog till Centerliter på en till cider eller öl. Nu var vi klara för festen, wiiii =)
Där splittrades vi upp. Några dansade på ett golv, andra på ett annat golv, några spelade på Black Jack och andra kunde inte gå. Haha... Var en rolig början på kvällen, men sen blev jag trött. Hade bara sovit i ca 2,5 timme. Haha... Och de brukar alltid ha ett liveband men inte i år. Kan vara för att de har bytt ägare på nattklubben. Rätt tråkigt faktiskt...
Så jag var den första som drog hem av oss nio. Och jag brukar gå sist i vanliga fall ;) Man får väl ändra sin rutin lite, överraska alla med nåt oväntat. Haha, eller nåt ;D



Här är jag och några av mina grabbar. Dom andra paxar ett bord till oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0