Vart ska vi?

Om ca 45 min har jag en bil som kommer för att hämta upp mig, precis utanför porten. Känner mig lite som en kändis, hihii =) Det ända som fattas är röda mattan och klackaskorna, och jaa... Några hysteriska paparazzi ;)
Min kompis har köpt bil i onsdags, så nu ville hon dra utanför stan (Malmö, de som inte vet va jag bor) till nån strand.
Men hinner jag att käka frukost i lugn och ro, tvätta mig, raka benen och packa väskan? Det är dagens fråga!! Haha...
Svar på dagens fråga: Jaa för tusan, jag är en snabbis men noggran ;)

Så vi får se vad maskinen med fyra hjul tar oss =) Ni får ha en trevlig dag

Nyvaken liten fjant


Kommentarer
Postat av: linah

va ska du göra idag?:)<3

2012-05-26 @ 01:36:24
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0